måndag 14 juni 2010

Skisser för sommaren



Idag har jag varit en grundskoleelev för sista gången. Vi städade mest, tömde skåp och gjorde fint i klassrummet. Sedan hade lärarna kabaré för oss. De härmade inte mig, som tur var. Antar att de har gjort det så att det räcker resten av tiden i skolan ändå. Men de härmade Maria när hon kastade pennor. Haha. Imorgon är det skolavslutning, och den där hemska balen. Jag får försöka överleva på något sätt. Jag vill ju bara ha sommarlov! Fast jag ska ju jobba snart, börjar på fredag. Ringde till min handledare förut, för det skulle man göra. Hon sa att jag skulle komma dit klockan nio på fredag. Jag tror att det kommer bli trevligt. Handledaren lät i alla fall trevlig. Det måste väl dagisfröknar vara.

Åh. Jag läste att Kent ska släppa ett nytt album 30 juni. Hoppas bara att de slutar spela sin dåliga techno. Det var bättre förr (som alla gamla säger). Men jag gillar dem ändå. Hur skulle jag inte kunna göra det liksom? Underbara. Och namnen på låtarna var fina, så lite hopp har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar