söndag 27 juni 2010

I just wanna be, wanna be gone

Midsommar, var på Liseberg med mamma, Kristian och barnen:


Igår, var med Mari hela dagen:





Idag har jag varit i stan och hämtat bussbiljetterna hem från arvika, köpt bikinis på rea, en gul engångskamera och ett skrivblock. Jag letade efter en svart regnjacka också (för det kan vara bra att ha med sig till Taizé), men jag hittade ingen. Inte ens en som inte var svart. Kom fram till att det nog inte finns regnjackor att köpa mitt i sommaren.

Imorgon ska jag jobba igen, och ajsdklv,cxzsmnjesakdjjskdflgädsö,xmvfbc.x-zs, hatar det. Fast det är fem dagar kvar nu. Tänkte skriva "bara", men det känns inte så "bara". Det känns som jättemycket. Jag förstår inte hur alla vuxna överlever, på sina meningslösa jobb, åtta till fem, år efter år. Jag kommer inte överleva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar