torsdag 17 juni 2010

Snälla, kan du hjälpa mig att fly?

Jag och mamma cyklade förut. Vi cyklade och tittade var förskolan låg som jag ska till imorgon. Just nu känns det ganska jobbigt. Jag hatar första dagen, när man inte vet vad man ska göra och bara är så himla rädd för att göra fel hela tiden. Och så hatar jag förändringar. Jag hade nog hellre gått till skolan imorgon som vanligt, och umgåtts med mina vänner där och haft några oseriösa lektioner. Det hade varit så mycket lättare. Efter jobbet, tror att jag slutar halv fyra, vet jag inte vad jag ska göra. Ångest. Vad gör alla andra? Jag skulle vilja gå på konsert och hoppa upp och ner som en galning. (Kom på det när jag såg alla i stan som skulle till west coast riot eller vad det nu var idag.) Åh, skulle vilja se Håkan nu, eller Kent. Men helst Håkan. Det känns som att Håkan inte kommer spela på Liseberg i år som vanligt. Och fast det känns så, så kommer jag ändå bli hemskt besviken. Jag har ingen biljett till Scandinavium heller. Det skulle jag vilja ha nu. Åååååååååh.

Nu är klockan snart elva och jag ska gå upp kvart över sju imorgon. Orkar inte. Vet inte vad jag ska göra i helgen. Kan någon bara umgås med mig? Dör annars.

1 kommentar:

  1. Mariacrusnerrr18 juni 2010 00:01

    du ska ju umgås med mig !! ja åker faktiskt på tisdag så du får passa på

    SvaraRadera