söndag 13 januari 2013

Trashiga ben och grå skoldag

trasiga ben

Mina ben inte brukar vara såhär såriga och blå så jag fann det väldigt fascinerande och var tvungen att fota dem och prata om dem ganska mycket. Något som var ännu mer fascinerande var hur fort de läkte. Känner mig som en fantastisk varelse. Nu när vi ändå pratar om fantastiska saker och mig kan det ju nämnas att jag fick mvg i filosofi också. Här kommer några bilder från en dag i veckan. Har haft det tråkiga och enkla objektivet på kameran så nu kan man nästan tro att de är tagna 2011!

caisa

bella och nika på skolgården

bella och nika på skolgården

vasa

Jag fick egentligen inte fota Nika för hon var bakis, men alltså, det syns ju inte?? Snygg ändå.

Nu är det såhär att jag har varit hemma hela helgen utan att egentligen haft någon direkt anledning. Kände inte för att gå ut för det kändes tråkigt. Så jag och pappa har tittat på Narnia, jag har försökt skriva på min projektrapport och förut tvingade jag pappa att åka till ica maxi med mig och köpa kokoste och o'boy bland annat. Har blivit beroende av kokoste igen. Ska titta på tv nu för jag tycker att jag är värd det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar