tisdag 12 februari 2013

Hade nästan glömt att jag hade en blogg

Ja, så blir det ju ibland. Har i alla fall släpat med mig kameran till skolan då och då utan att fota med den, och hade den faktiskt med ute i onsdags, men då var batteriet dött så det körde sig. Har lov nu, så det funkar att skjuta upp grejer som ska göras och därför har jag redigerat de här bilderna. Nu ska jag Ruinera.

vissna blommor som matchade nagellacket


apelsin
Detta var säkert en tisdag, för jag var ledig och tyckte att det var roligare att ta kort på döda blommor och äta apelsin än att studera.

louises händer

vasa
Vasa var såhär fint en morgon.

i skogen med saga

i skogen med saga

träd

Saga

Saga Förra helgen var jag och Saga ute i skogen lite för det var fint väder. Vi villade bort oss och hamnade vid ett "kärnkraftsverk" (Sagas tolkning av vad det var).

1 kommentar: