onsdag 3 april 2013

Påsklov

Har påsklov nu och Daniel har varit i Göteborg. I lördags var det påskafton och vi firade den hemma genom att äta påskmat typ. På kvällen åkte jag till Daniel och sedan åkte vi in till stan. Sarah och hennes pojkvän kom på samma buss och sedan gick vi till sejdeln. Jag och Daniel ville gå på svartklubb, så vi åkte till Vasa för att träffa mina vänner där. Jag och Daniel kom aldrig iväg till den där svartklubben, men vi hittade två rosa blommor på golvet i nordstan och sedan åkte vi svart express hem och somnade i min säng.
daniel och jag


på sejdeln på påskafton

I måndags färgade jag håret rosa. Men det kan man se på instagram istället. Typ här.. Var med Daniel igen, drack öl supersnabbt och hann med sista bussen hem som gick jättetidigt. Igår var det tisdag. Jag åkte in till stan för att träffa Nora och fota med henne. Hon var med Oliver och gänget (hahah), och de behövde visst dricka öl, så jag drack ett glas vin med dem och sedan gick jag och Nora och fotade lite vid Hagakyrkan. Vi följdes åt till Järntorget och hon åkte hem. Jag träffade Daniel som var med Magnus och Julia där. Vi gick till Kungs Höjd och såg solnedgången och det var ju fint så det blev lite sådär nördigt med massa kameror och så. När Jonatan kommit till stan åkte vi till Kings Head och hängde där ett tag. Sedan åkte jag och Daniel hem. nora

vårtecken tyyyp

nora

nora

magnus och daniel

utsikt från kungs höjd

magnus och daniel

magnus Idag vaknade jag alldeles för sent, och nu, resten av lovet ska jag plugga jääätemycket. Förhoppningsvis. Hoppas ni har fina lov, ni, cirka två personer, som möjligtvis läser min blogg. Pusspuss

1 kommentar: